top of page

Leveranspolicy

En leveranspolicy har flera fördelar för både dig och dina kunder. Bland annat ökar sannolikheten att folk väljer att handla hos just dig om du har en tydlig leveranspolicy eftersom det minskar antalet frågor om dina leveranstider eller -processer.

Vad bör din leveranspolicy innehålla?

 

  1. Handläggningstider.

  2. Leveranskostnader

  3. Inrikes och internationella leveransalternativ

  4. Potentiella serviceavbrott

Förklaringarna och informationen som tillhandahålls häri är endast allmänna förklaringar, information och exempel. Du bör inte förlita dig på den här artikeln som juridisk rådgivning eller som rekommendationer om vad du faktiskt ska göra. Vi rekommenderar att du söker juridisk rådgivning för att hjälpa dig att förstå och skriva din leveranspolicy.

© 2025 Stageify. Alla rättigheter förbehållna.
 

Kontakt: info@stageify.se
 

Instagram:

@stageify.se

Stockholm

Vi värnar om din integritet. De personuppgifter du eventuellt lämnar via e-post eller kontaktformulär (t.ex. namn, e-postadress eller bilder) används enbart för att kunna besvara din förfrågan och hantera samarbetet 

Vi sparar ingen information i marknadssyfte och delar aldrig vidare något till tredje part.

Om du har frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på info@stageify.se

Vi hjälper bostäder att sticka ut

Vill du veta mer? Kontakta oss!

bottom of page